Sunday, September 6, 2009

Perjalanan hidupku

Alhamdulillah..selama 2 hari aku mengikuti kursus pra-perkahwinan iaitu pada 5 dan 6 hb september akhirnya selesai juga pada hari ini...Hari pertama duduk dalam dewan memanglah agak penat sebab seharian suntuk duduk melekat kat kerusi,tapi seronok sebenarnya mengikuti kursus ni.Lagi-lagi yang pergi kursus dengan aku Hana...adooi lau Hana bersuara bikin kasi pecah perut semua warga dewan. Ada sahaja soalan yang akan diajukan olehnya.Aku yang ngantuk tak jadi nak lelap.Ustaz-ustaz lak sume jenis yang sporting n funny..bulan pose gni pun dema aktif5..langsung xpenat..yalah kami bukan buat benda xbaik..ustaz ajar kami hal rumahtangga..kami lak terima lah ilmu 2 sebab nti dah masuk alam perkahwinan kena bersedia dengan semua2.Kepada sesapa yang belum ag ikuti kursus pra-perkahwinan cepat2 ler p daftar diri sebelum yuran 2 makin naik..hehhe..bukan nak suh dema amik kursus kwin sebab nak suh dema kawin cepat2,tapi sekadar menimba ilmu.Aku pula kalau orang tanya aku kenapa dah ambil kursus kawin..apa lagi aku cakap..aku nak kawin dah ni..hehhe..gatal je..tak adalah..ada rezeki kalau orang o minang kawin lah aku.Oklah..letih dah..2 hari duduk dalam dewan..ni bru blik..nak pegi mandi ni,pastu nk pegi cari lauk untuk berbuka lak..Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment